Klíčové odpovědnosti:
- Komplexní příprava a správa dotačních žádostí a grantů.
- Finanční řízení portfolia projektů, tvorba rozpočtů, kontrola čerpání a vyúčtování.
- Metodické vedení týmu a podpora při realizaci projektových aktivit.
- Spolupráce při tvorbě interních smluv, směrnic a procesů.
Požadavky na kandidáta:
- Vysokoškolské vzdělání a prokazatelná praxe v oboru
- Vynikající organizační, komunikační a zodpovědný přístup k práci
- Schopnost samostatné práce i týmové spolupráce
- Trestní bezúhonnost
Nabízíme:
- Odměna: 600 Kč/hod.
- Místo výkonu práce: Práce na dálku (home office), pravidelná osobní setkání v Kyjově.
- Nástup: Ihned nebo dle domluvy.
Náplň práce:
Příprava projektových a dotačních žádostí, vyhledávání grantových výzev a možností získání finanční podpory pro činnost objednatele;
konzultace k realizaci projektů objednatele v rozsahu dle následné domluvy o formě konzultace a jejím konkrétním obsahu, metodické vedení týmu, vedení projektových porad;
podpora pro zdárnou realizaci projektů, při čerpání dotací, při přípravě vyúčtování v souladu se smlouvou s relevantním řídícím orgánem a dotační výzvou;
spolupráce při tvorbě koncepce organizace, tvorbě smluv (pracovně právních a dalších) a kontrole jejich naplňování, tvorbě interních směrnic a pokynů;
pomoc při kontrole a nastavování interních procesů v organizaci, přístup k informacím nezbytným pro nastavení procesů (interní data o pracovnících apod.);
odpovědnost za tvorbu rozpočtů, finančního čerpání, hlídání přiměřenosti a efektivity vynaložených nákladů, spolupráce s účetním, kalkulace cen služeb;
účast na firemních poradách.
Formální požadavky pro zařazení do výběrového řízení:
- Strukturovaný životopis
- Motivační dopis
- Kopie dokladu dosaženého vzdělání
- Zaslané na e-mail: navarra@educante.cz do 31.1.2026 (předmět: VŘ – projektový manažer)
Výběrové řízení bude probíhat průběžně. Všichni uchazeči budou informováni o postoupení/nepostoupení do užšího výběru. Educante z.s. si vyhrazuje právo prodloužit výběrové řízení, případně neobsadit pracovní pozici v případě, že uchazeči nenaplní očekávání organizace.
Martina Sehnalová působí jako sociální pracovnice se zaměřením na podporu neformálně pečujících osob. Je absolventkou magisterského studia Sociální pedagogiky na Univerzitě Tomáše Bati ve Zlíně a ve své práci se specializuje na individuální přístup a odborné poradenství. Ve spolupráci s multidisciplinárním týmem odborníků pomáhá klientům zorientovat se v dostupných službách a nabízí podporu šitou na míru jejich potřebám.
Barbora Zůbková působí jako sociální pracovnice a specializuje se na pomoc lidem v složitých životních situacích. Je absolventkou magisterského studia sociální pedagogiky na UTB ve Zlíně a má bohaté zkušenosti z pozic na městském úřadě v Hodoníně na oddělení sociálně-právní ochrany dětí a jako soudní tajemnice na Okresním soudu v Hodoníně. V rámci své praxe úspěšně složila zkoušku zvláštní odborné způsobilosti a kontinuálně se vzdělává pro zvyšování své odbornosti. Ke každému případu přistupuje individuálně a s rodinou či jednotlivcem udržuje kontakt po celou dobu spolupráce.
Kamila Černochová působí jako praktik péče a specializuje se na praktické poradenství v péči o seniory, hendikepované a imobilní klienty. Je absolventkou Církevní střední odborné školy Bojkovice v oboru sociální pečovatelství. Ve své práci se zaměřuje na podporu soběstačnosti, nácvik každodenních činností a pomoc při zvládání běžných úkonů péče o vlastní osobu, včetně praktických ukázek využití kompenzačních pomůcek.
Johana Novotná působí v Educante jako sociální pracovnice, kde pomáhá klientům zvládat obtížné životní situace a ulehčuje péči o děti či seniory. Má vystudované magisterské studium oboru Sociální pedagogika a poradenství na Masarykově univerzitě v Brně a je absolventkou školení Komunikace a řešení krizových situací s klienty a kurzu Základy krizové intervence. V rámci své práce se věnuje evidenci zájemců o služby, mapování potřeb rodin a pečujících a provází klienty celým procesem spolupráce od úvodního setkání až po její ukončení.
Lenka Trnková působí jako osobní asistentka specializující se na péči o děti s handicapem v jejich domácím prostředí. Je absolventkou středního odborného vzdělání s maturitou a má bohaté zkušenosti z oblasti péče - absolvovala kurz asistenta v MŠ, kurz první pomoci a získala cennou praxi během stáže v denním stacionáři pro handicapované ve Zlíně a při péči o nedonošené novorozence v brněnské nemocnici. Ve své práci zajišťuje komplexní péči zahrnující hygienu, stravování, vzdělávací aktivity i trávení volného času s klientem. S empatií a vlídností přistupuje ke své práci, která ji naplňuje především proto, že může ulevit pečujícím osobám v jejich náročné každodenní péči.
Ludmila Kloudová působí jako praktik péče se zaměřením na komplexní podporu klientů prostřednictvím bazální stimulace, cvičení a tréninku paměti. Ve své práci klade důraz na citlivý individuální přístup, který respektuje tělesné, duševní i duchovní potřeby každého klienta. S velkou trpělivostí vytváří bezpečné prostředí, ve kterém klienti mohou svobodně vyjádřit své potřeby a přání, a pomáhá jim v jejich naplňování.
Petra Sedláčková působí v organizaci jako koordinátorka a office managerka, kde se věnuje personální agendě a zajišťuje plynulý chod organizace včetně komunikace s externími spolupracovníky. Její profesní dráha začala v reklamní a PR agentuře, kde získala cenné zkušenosti v oblasti koordinace a back office. Ačkoliv její vzdělání ze strojní průmyslovky a knihovnické VOŠ původně směřovalo jinam, našla své uplatnění v pozicích, kde může využít svůj organizační talent a smysl pro pestrou práci.